Місія, візія, цінності

Місія закладу: розвинути щасливу, цілеспрямовану, здорову та успішну особистість, яка мислить критично, легко адаптується до змін, здатна творити та прагне саморозвитку в інфраструктурно розвиненому середовищі, в якому всі учасники освітнього процесу довіряють один одному та яке є осередком громади

Візія закладу: сучасна школа, яка забезпечує якісну освіту та розвиток життєтворчості особистості XXI століття в умовах розбудови нової української школи шляхом використання сучасних педагогічних технологій.

Цінності закладу:

  • гідність;
  • повага;
  • взаєморозуміння;
  • довіра;
  • відповідальність;
  • взаємопідтримка;
  • патріотизм;
  • любов.

Основні принципи діяльності КЗ «Вінницький ліцей№31»:

  • Принцип єдності і диференційованості у змісті освіти, який містить у собі такі основні рівні: рівень загальнолюдських цінностей, що відповідають освітнім стандартам і нормам світової культури; рівень державний – ядро змісту освіти, єдине для всіх шкіл України; рівень національно-соціальній, що враховує особливості, властиві національному і соціальному розвитку України; рівень загальношкільний, що відповідає профілю, спеціалізації, типу, традиціям; рівень індивідуальний, що враховує можливості і бажання учня і вчителя.
  • Принцип гуманізації змісту освіти. Спираючись на прогресивні ідеї діалектики, уявлення про гуманістичну спрямованість діяльності людини, освіта доповнюється і розширюється філософією про сенс життя і призначення людини, про поняття духовності, про загальнолюдські цінності.
  • Принцип розвиваючого характеру навчання. Передбачає саморозвиток особистості і вимагає пріоритетності в процесі навчання мотиваційних аспектів освіти.
  • Принцип психолого-педагогічної підтримки, співробітництва та співтворчості між учителем і учнем. Ставлення до дитини як до суб’єкта власного саморозвитку. Спрямованість на самоствердження його індивідуальності.
  • Індивідуалізація та диференціація навчання. Цей принцип реалізується у творчому розвитку кожного учня з урахуванням різниці в інтелектуальній, емоційно-вольовій та практичній сферах.
  • Принцип інтеграції освітнього процесу. Передбачає досягнення кожним учнем найвищого рівня знань, умінь, навичок і розвитку творчих здібностей.
  • Принцип відкритості і динамічності освіти. Потребує постійного розвитку і саморегуляції освіти.
  • Принцип дитиоцентризму. Полягає в гуманному, дбайливому, толерантному ставленні до особистості в контексті особистісно зорієтованого навчання та природо-відповідності у вихованні, навчанні й розвитку.
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування